Medigroup...zdravstvena platforma prepoznatljiva po najvišem kvalitetu medicinskih usluga
Empatija i saradnja… u svim odnosima i pružanju maksimalne podrške pacijentima; podizanju znanja i sposobnosti kroz zdravstveni sistem i doprinosu razvoja zdravstvene nege i usluga
Dostupnost… zdravstvene nege i usluga koja podrazumevaja raznovrsnost ponude, konkurentnost cena i prepoznavanje potreba pacijenata
Inovacije, jedinstvenost .. u stvaranju, oceni i širenju novih znanja; u razvoju i primeni kreativnog pristupa, kao odgovor na specifične potrebe pacijenata i zdravstvenog sistema
Garancija... kvaliteta uz stalnu edukaciju i napredak
Reference... najviši nivo uspešnosti u struci
Odgovornost ..integritet… u poštovanju svih ljudskih prava; efektivnoj komunikaciji i našim etičkim pravilima i poštovanju bezbednog i zdravog okruženja
Upornost....u zastupanju za razvoj pristupačnog, razumljivog i održivog sistema zdravstvene zaštite
Posvećenost...potpuna posvećenost pacijentu i unapređenju zdravlja
Politika kvaliteta
Visok kvalitet naših usluga; vodeća pozicija na tržištu uz neprekidan rad na daljem poboljšavanju je prioritet menadžmenta i svih zaposlenih.
Takvim nastojanjem i opredeljenjima obezbeđujemo ispunjenje očekivanja i potreba pacijenata i ostalih zainteresovanih strana.
Poštujući sva pravila struke i zakonske propise MEDIGROUP DOm zdravlja Bulevar ima za cilj da se za svoje mesto izbori prvenstveno kao zdravstvena ustanova iza čijeg imena stoji kvalitet i znanje.
Poštujući sva pravila struke i zakonske propise MEDIGROUP DOm zdravlja Bulevar ima za cilj da se za svoje mesto izbori prvenstveno kao zdravstvena ustanova iza čijeg imena stoji kvalitet i znanje.
Menadžment i svi zaposleni ispunjavaju svoje obaveze i poslovno se angažuju, uvek vođeni ciljem borbe za kvalitet i njegovo unapređenje, poštujući i ispunjavajući ciljeve kvaliteta.
U tom smislu se, kao prioriteti u osnovnim aktivnostima Medigroup Doma zdravlja Bulevar postavljaju:
• Visok kvalitet naših usluga u skladu sa pravilima struke i međunarodnim standardima i praksom
• Visok kvalitet naših usluga u skladu sa pravilima struke i međunarodnim standardima i praksom
• Zadovoljstvo korisnika naših usluga i trajno zadovoljenje njihovih zahteva i potreba
• Kvalitet znanja zaposlenih, efikasnost i efektivnost organizacije rada
• Kontinualno podizanje i unapređenje nivoa znanja, sposobnosti i veština, povećanje kompetentnosti zaposlenih
• Redovno preispitivanje sistema upravljanja kvalitetom, prikupljanje, evidentiranje i analiziranje podataka od značaja za poboljšanje i unapređenje svih procesa rada
• Poverenje i ugled kod pacijenta i drugih zainteresovanih strana
• Uspostavljanje dobre interne i eksterne komunikacije u cilju prenošenja vrednosti, znanja i informacija
MEDIGROUP Dom zdravlja Bulevar će sprovođenjem politike kvaliteta obezbediti prisutnost, konkurentnost i prepoznatljivost svojih usluga i na domaćem tržištu. Politika kvaliteta će zbog toga biti stalno preispitivana i prilagođavana uslovima i ciljevima